Ulrica på Nordala

Här delar jag med mig av vårt liv när jag känner för det 😄 Vi bor i en skånelänga från 1860. Gustaf och jag har oxå Skånes finaste kissekatt Svante och vår fantastiska dotter Nora som är född den 18 oktober 2013. Jag är en tidigare tävlande fitnessatlet som pausar från tävlingar och lägger all fokus på det nya livet med barn och hus. Häng med oss här. ❤️❤️❤️ Ulrica, Gustaf, Nora och katten Svante

Så mycket så mycket

Publicerad 2014-10-30 11:33:51 i Allmänt

Jag hinner tydligen inte blogga längre!? eller så har jag bara prioriterat annat. 
Mycket har hänt.
Kalas, inskolning på dagis, jag har börjat jobba, vi har fixat en massa här hemma och hösten har kommit på riktigt. 
 
Vi börjar med Noras kalas :)
Tidigt på morgonen fick hon sin första present av oss. och den var sååå uppskattad :)
Kalasdukning.. Hon ääääälskade balongerna i taket.. Pekade uppåt hela tiden.. "titta, titta, titta" :)
Presentöppning 
och tackkram 
Dani, givetvis på Noras kalas 
Lite kakor, blev mycket fika denna dag.. 
mera paket !
och ett prinsesstält! som hon är sååååå glad för.. och Svante oxå !
Vinkar hejdå till gäster 
pappakram
Kalaspaus och läsmys med kusin Wilma
På kvällen hade vi middag för våra familjer och såklart hade Gustaf gjort en fantastisk tårta! riktig höjdare :)
fick lite hjälp av faster Fanny med att blåsa ut ljuset :)
 
Det var en sån underbar dag och Nora skötte sig helt exemplariskt. Vi hade besök här om vartannat från 11 till 22 på kvällen ! dagen efter sov hon till 08.00 ! helt utslagen :)
och sååååååå fina presenter hon fick...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela