Ulrica på Nordala

Här delar jag med mig av vårt liv när jag känner för det 😄 Vi bor i en skånelänga från 1860. Gustaf och jag har oxå Skånes finaste kissekatt Svante och vår fantastiska dotter Nora som är född den 18 oktober 2013. Jag är en tidigare tävlande fitnessatlet som pausar från tävlingar och lägger all fokus på det nya livet med barn och hus. Häng med oss här. ❤️❤️❤️ Ulrica, Gustaf, Nora och katten Svante

Kusiner och hästar hos Mormor

Publicerad 2014-12-27 01:16:00 i Allmänt

Mina goa kusiner (tvillingar) från Norrland kom och hälsade på med deras familjer. Var ute en sväng och klappade på mammas hästar :)
Regn och rusk!
..men på natten efter blev det -3´C  och natten efter det -10´C.. Snabba vändningar!
 
Här har vi shirehästen Nessie ( shire=världens högsta hästras)
Och shirekorsningen Sirocco
Och halvbloden Felicia och Fiona ( mor och dotter)
Triss i pappor med döttrar :)
 
Mormor och morfar (noras) har oxå stort badkar till hennes enorma lycka och efterom hon varit så sjuk, snorig och hostig har hon fått bada varje dag för att rensa ut... hon har varit nästan som frisk i badet :) överlycklig. När jag badade med henne en kväll satte vi även igång jacuzzin och då satt hon ett tag och flinade med massagestrålarna i ryggen :)
 
Ett liten pigg stund Hos Mormor och Morfar på julafton innan vi gick ner till syrran som bor granne. Här var hon sig själv, busig och go! orkade inte så länge bara. 
Med Morbror Martin <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela