Ulrica på Nordala

Här delar jag med mig av vårt liv när jag känner för det 😄 Vi bor i en skånelänga från 1860. Gustaf och jag har oxå Skånes finaste kissekatt Svante och vår fantastiska dotter Nora som är född den 18 oktober 2013. Jag är en tidigare tävlande fitnessatlet som pausar från tävlingar och lägger all fokus på det nya livet med barn och hus. Häng med oss här. ❤️❤️❤️ Ulrica, Gustaf, Nora och katten Svante

Alfred på besök

Publicerad 2014-10-30 12:52:08 i Allmänt

Blev ett litet minikalas i söndags eftersom Alfred inte kunde komma på födelsedagen. 
Nora fick såååå fina prestenter.. både kläder och leksaker till barnköket.
Men inna Alfred kom var Nora hysteriskt ledsen för att hon inte fick gå in i badrummet.. hon låg här i hallen och skrek och sparkade av drama tills jag tog fram kameran och lättade upp hennes sinne lite :)
Sen kom han, uppklädd och fin.. lilla Alfred som hade valt presenterna till Nora. Lite avis var han allt när hon öppnade :)
Efter besöket var det mys för Nora och Svante resten av kvällen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela