Ulrica på Nordala

Här delar jag med mig av vårt liv när jag känner för det 😄 Vi bor i en skånelänga från 1860. Gustaf och jag har oxå Skånes finaste kissekatt Svante och vår fantastiska dotter Nora som är född den 18 oktober 2013. Jag är en tidigare tävlande fitnessatlet som pausar från tävlingar och lägger all fokus på det nya livet med barn och hus. Häng med oss här. ❤️❤️❤️ Ulrica, Gustaf, Nora och katten Svante

julhelg

Publicerad 2014-12-27 00:34:00 i Allmänt

 
Julafton spenderade hos min syster Veronica. Julkänsla till max med mysig inredning! 
Systerbarnen Arvid och Wilma
feber, ögoninflamation och tandgenombrytning... ingen pigg Nora
Sjuuuukt avis på denna köpmansbänken 
Moster Veronica 
Kusin Wilma
 
 
Julklappar
 
och 40,2 'C feber... igen,,, hon var feberfri några timmar mitt på dagen annars har det varit feber från fredag kväll!! och den där hemska ögoninflamationen. Led med detta stackars barnet som var fullständigt orkeslös. Ville inte äta något alls och knappt dricka heller.. alltså inget.. inte glass, inte russin.. inte ens clementiner som hon älskar.. Vi fick tvinga i henne vatten och det kändes som barnmisshandel...  Vid något tillfälle åt hon plötsligt lite youghurt och det kändes hoppfullt :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela