Ulrica på Nordala

Här delar jag med mig av vårt liv när jag känner för det 😄 Vi bor i en skånelänga från 1860. Gustaf och jag har oxå Skånes finaste kissekatt Svante och vår fantastiska dotter Nora som är född den 18 oktober 2013. Jag är en tidigare tävlande fitnessatlet som pausar från tävlingar och lägger all fokus på det nya livet med barn och hus. Häng med oss här. ❤️❤️❤️ Ulrica, Gustaf, Nora och katten Svante

Fixarsöndag

Publicerad 2014-10-14 00:08:43 i Allmänt

I lördags jobbade jag några timmar och Gustaf åkte till gammelfarmor och farfar med Nora. På kvällen åt vi lite god mat oh tittade på Tv.. Gjorde knappt något vettigt mer än lite tvätt och strykning.. 
 
Desto mer blev det gjort på söndagen! Vi fick låna våra goa grannars traktor .. (TACK TACK! Kommer bort med en slant så småningom för bränslet :) )
Vi harvade i alla fall grusplanen och grusvägen in och runt stallet. BLEV SÅ FINT! 
Jag bytte gardiner i vardagsrummet, fixade nya batterier till köksvågen, ny lampa till ugnen, skruvade fast rätt knopp på elskåpet, målade sängmöbler ( igen..... blir aldrig klara känns det som.) Jag satte uppe en ny hylla i Noras rum, köpte en ny hallmatta och bakade bullar.. Och Gustaf satte upp nya fina hatthyllan :)
och så hann vi med lite gos då och då.. Nora är superkramig just nu .. LOVE IT ! 
Både hon och Svante gillar leka med gardinerna.
 
 
 
hatthyllan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela